"Jaunais birojs" - nākotnes biroja darba koncepcija

"Jaunais birojs" - nākotnes biroja darba koncepcija

Biroja loma un darba vide birojā ir mainījusies. Darbs klātienē vairs nav vienīgā biroja darba forma un to sāk aizstāt dažāda veida alternatīvas. Tam ir gan savas priekšrocības, gan trūkumi. “Jaunais birojs” ir izaicinājumu un iespēju koncepts, kas attīstās un sniedz mums iespēju iet līdzi laikam, transformējot mūsu darba vietas, lai tās kļūst efektīvākas.

Ņemot vērā šo jauno tendenci, esam sagatavojusi rakstu sēriju, kas palīdzēs labāk orientēties un izprasta jaunās biroja darba tendences un nākotnes perspektīvas.

Cilvēkresursu vadības ekspertes ieteikumi

Vaicājām cilvēkresursu vadības ekspertei, kā tas ir - strādāt hibrīda tipa birojā. Uzzini Elses Marijas atbildes un ieteikumus saistībā ar dažiem svarīgākajiem jautājumiem.

Cilvēks tiek intervēts
Biroja mēbeles

Pieci ieteikumi atsākot darbu birojā

Mēs esam apkopojuši padomus un ieteikumus ērtākai pārejai no attālināta darba uz darbu birojā. 

Aptauja

Uzzini savu kolēģu un darbinieku viedokli par darba vides kvalitāti jūsu birojā. Esam sagatavojuši aptauju ar svarīgākajiem jautājumiem, kas ļaus Tev labāk izprast darba vidi uzņēmumā. Izvēlies jautājumus, kas ir atbilstošākie tavam uzņēmumam. Lejuplādē aptauju šeit.

Biroja mēbeles

Atgriežamies birojā

Daudzi jaunās paaudzes darbinieki tikai nesen ir uzsākuši savas gaitas darba tirgū. Un ir arī tādi, kuru karjera ir uzsākusies strādājot attālināti mājas birojā. Vai arī tu esi starp viņiem?

Esam sagatavojuši ieteikumu un padomu apkopojumu, kas palīdzēs ērtāk adaptēties jaunajā darba vidē birojā.

Četri interjera padomi no mums
1.

Parūpējies par kvalitatīvu akustiku birojā. Digitālās sapulces var radīt papildu troksni birojā, ja dalībnieki tajās piedalās neatejot no sava rakstāmgalda. Tas var traucēt kolēģu darbu un koncentrēšanās spējas. Izmanto troksni absorbējošas rakastāmgaldu vai grīdas starpsienas un akustiskos paneļus. Tādējādi samazināsi trokšņa līmeni telpā un uzlabosi darba vidi visiem kolēģiem.

2.

Neformālā komunikācija un socializācija ir viena no klātienes darba privilēģijām. Kvalitatīva darba vide rada pozitīvu noskaņu darba vietā un tas ietekmē arī savstarpējās attiecības kolēģu starpā. Ērtas un kvalitatīvas biroja mēbeles un interjera risinājumi uzlabo produktivitāti un labsajūtu. Neaizmirsti arī par ērtu atpūtas telpu sev un kolēģiem.

Uzlabo telpas akustiku ar troksni absorbējošām grīdas un rakstāmgaldu starpsienām.
173.-€
Biroja mēbeles
Apskati mūsu atpūtas telpu mēbeles birojam!

3.

Parūpējies par nepieciešamo distancēšanās nosacījumu ievērošanu darba vietā. Īpaši svarīgi tas ir vietās ar paaugstinātu cilvēku plūsmu. Piemēram, pie kafijas automāta vai pusdienu telpā pusdienlaikā.

4.

Birojs kalpo par tikšanās vietu ar kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem. Izveido nelielas, bet norobežotas sanāksmju telpas ar labu akustiku, kur darbinieki var netraucēti tikties radošās sapulcēs vai apspriest darba jautājumus ar klieniem.

Ofisa mēbeles
Vai tev ir nepieciešama iedvesma, padoms vai praktiska palīdzība interjera plānojuma izstrādē? Sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim iekārtot tev vispiemērotāko darba vietu.

Interjera projekti

Tālrunis
67 62 52 72
E-pasts
Nosūti mums epastu šeit

Saņem ziņas un iedvesmu pa taisno savā pastkastē

Pieraksties mūsu jaunumu vēstulei un saņem īpašus piedāvājumus un padomus, kā uzlabot darba vidi sev un saviem darbiniekiem. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tu vari atrakstīties jebkurā laikā.
Lūdzu uzgaidi...

*Pierakstoties jaunumiem, tu piekrīti mūsu privātuma politikai.