Jauns birojs uzņēmumam Höganäs Kakel rekordīsā laikā
Kad uzņēmumam Höganäs Kakel radās nepieciešamība īsā laikā pārveidot tukšas telpas par pievilcīgu un funkcionālu biroju, bija divas iespējas: darīt visu pašiem, paralēli tiekot galā ar ikdienas darbu, vai uzticēt šo uzdevumu AJ Produkti dizaina komandai, ļaujot organizēt visu procesu no plānošanas līdz pat ievākšanās brīdim. Uzņēmums Höganäs Kakel izvēlējās mūsu palīdzību un saņēma pilnu risinājumu – vienpadsmit nedēļu laikā mēs noorganizējām visu no dizaina ideju izstrādes līdz mēbeļu izvietošanai. Ērti un labi, turklāt nepārsniedzot budžetu.
Zviedru uzņēmums Höganäs Kakel ir sinonīms augstas kvalitātes flīzēm, tas ietilpst Ricchetti Group – vienā no vadošajām Eiropas celtniecības keramikas ražotāju grupām. Kad uzņēmumam radās vajadzība vispirms pārcelt biroju no vēsturiskās ēkas Ekebijā uz īrētām telpām, bet pēc tam uz savu jauno īpašumu Helsingborgā, radās jautājums: “Kā mēs ar ierobežotu budžetu varam radīt labu un ērtu biroja iekārtojumu pagaidu telpās, kuru mēs varētu paņemt līdzi un paplašināt, kad būs pabeigts mūsu jaunais, pastāvīgais birojs?”
Šajā situācijā uzņēmums vērsās pie mums cerībā saņemt palīdzību interjera dizaina un praktisku risinājumu veidā, kas ietvertu piemērotu mēbeļu izvēli un garantiju, ka pareizās lietas tiek novietotas pareizajās vietās īstajā laikā.
Misija
Tukšu platību četrās sienās vajadzēja pārveidot par pievilcīgu un efektīvu biroju. Uzdevums ietvēra dažādu mūsdienīga biroja funkcionālo zonu mēbeles un aprīkojumu: patīkamu ieejas zonu, individuālas biroja darba vietas, vienu konferenču telpu un vairākas grupu telpas, pusdienu telpu, kā arī arhīva un printera telpu.
Darba norise
Iesākumā mūsu komandai veica vairākas sarunas ar klientu, lai noskaidrotu tā vēlmes un vajadzības. Pamatojoties uz iegūto informāciju, mūsu interjera dizainers izveidoja ideju skices ar vairākiem telpu plāniem, dažādu mēbeļu piedāvājumu un 3D interjera vizualizācijām, kurās redzams galīgais risinājums. Kad klients bija apmierināts ar piedāvājumu un kalkulāciju, mēs organizējām mēbeļu pasūtījumu, piegādi un montāžu objektā. Protams, nevainojami iekļaujoties plānotajā laikā.
Četri izaicinājumi…
1. Laiks. Ja vēlējāmies iekļauties grafikā, mums bija mazāk par trim mēnešiem, lai uzskicētu piedāvājumus, pasūtītu, piegādātu un samontētu mēbeles un visus piederumus.
2. Telpu plāns. Iepriekš darbiniekiem bija savas biroja telpas, kas tiem ļoti patika. Turpretim jaunajā platībā bija tikai dažas sienas, tādēļ visiem nācās pielāgoties darbam atvērta tipa birojā.
3. Budžets. Nekas netika ņemts līdzi no vecā biroja, tādēļ mums bija jāiekļauj piedāvājumā daudzas jaunas mēbeles. Turklāt iekārtojumam bija jābūt ne tikai finansiāli izdevīgam un ergonomiskam, bet arī jāatbilst Höganäs Kakel korporatīvajam interjera dizainam.
4. Divpakāpju raķete. Uzņēmums plānoja strādāt jaunajās telpās tikai apmēram divus gadus un pēc tam pārvākties uz pastāvīgajām telpām citā Helsingborgas daļā. Tādēļ bija svarīgi izvēlēties mēbeles, kuras būtu viegli pārvest un kuras varētu veidot interjera dizaina pamatu nākamajā birojā.
…un četri risinājumi
1. Labi organizētā projektu komanda un efektīvā piegāžu ķēde ļāva ātri saražot visas mēbeles, kuras vēlējās klients. Šajā gadījumā īpaši noderēja mūsu standarta piegāžu termiņš: 3-5 darba dienas no noliktavas.
2. Dažādās nodaļas (pārdošana, klientu apkalpošana, grāmatvedība, u.c.) tika sagrupētas atvērtā telpā, vienlaicīgi saglabājot nelielu attālumu vienai no otras, kas atvieglo komunikāciju. Skaņu absorbējoši galdi un grīdas starpsienas veidoja privātu atmosfēru katrai darba vietai, veicinot labu pašsajūtu un mierīgu noskaņojumu.
3. Mūsu mēbeļu sērijām ir raksturīga ne tikai augsta kvalitāte un labs dizains, bet arī pievilcīga cena. Šāds piedāvājums neatstāja vienaldzīgu mūsu klientu.
4. Plašajā mūsu kvalitatīvo biroja mēbeļu klāstā ir viegli atrast vispiemērotāko produktu gan formas, gan krāsas un izmēra ziņā. Tas atvieglo arī vienota interjera dizaina izveidi, kuru laika gaitā var papildināt pēc vajadzības.
Stiprināts komandas gars
Nelielas biroju telpas tika pārveidotas par grupu telpām. Šis ir praktisks risinājums, kurā darbinieki var veikt zvanus, piedalīties videokonferencēs un sadarboties grupās, netraucējot cits citam.
Vislielākās pārmaiņas darbiniekiem bija ne tikai vienots atvērta tipa birojs, bet arī pusdienu telpas iekārtojums. Iepriekš darbinieki sēdēja pie maziem galdiņiem kopā ar tuvākajiem kolēģiem un reti aprunājās ar citiem. Saskaņā ar jauno, atvērto koncepciju mēs piedāvājām vienu garu pusdienu galdu, pie kura būtu vieta visiem darbiniekiem. Tas radīja nosacījumus biežākai saziņai un komandas gara stiprināšanai.
Visu faktu apkopojums
Mēs ieguvām šo pasūtījumu, jo izpratām uzņēmuma izaicinājumus, iesniedzām piedāvājumu, kurā bija paredzētas visas vajadzības, un varējām nodrošināt ātru piegādi noteiktā laika un budžeta ietvaros. Mums izdevās izmantot pieejamās platības sniegtās priekšrocības un izveidot atvērtu biroju, vienlaicīgi nodrošinot darbinieku privātumu. Turklāt mēs ņēmām vērā vadības vēlmi veicināt ciešāku dialogu un efektīvāku sadarbību starp nodaļām.
Rezultāts runā pats par sevi. Ikviens ir apmierināts gan ar interjeru kopumā, gan ar produktu kvalitāti. Biroja modernais stils parāda, kā Höganäs Kakel vēlas sevi prezentēt klientiem un piegādātājiem. Turklāt iekārtojumu var viegli pārcelt un citu vietu un paplašināt, kad pienāks laiks pārcelties vēlreiz.
PROJEKTS ĪSUMĀ
Klients:Höganäs Kakel
Mūsu misija: izveidot biroju no nulles pirmajā posmā. Visam iekārtojumam jābūt viegli pārvietojamam un paplašināmam, kad uzņēmums pārvāksies otro reizi uz jauno, pastāvīgo biroju.
Paveiktais: 3D projekts un interjera skices, krāsu gammas un mēbeļu ieteikumi, produktu pasūtījumi un piegādes pakalpojumi, mēbeļu montāža objektā kā arī kalkulācijas un tekošā budžeta kontrole.
Darba grupa: projektu pārdošanas vadītājs, interjera dizainers, projektu koordinators un montāžas komanda.
Laika posms: no 2019. gada maija sākuma līdz jūlija vidum.
Saņem AJ jaunumus savā e-pastā
Mēs tev nosūtīsim informāciju par īpašajiem akcijas cenu piedāvājumiem, jaunākajām precēm un praktiskiem ieteikumiem telpu iekārtošanai!Nospiežot pogu "Nosūtīt", es apstiprinu, ka piekrītu privātuma politikai